Sejem nudi odlično možnost za srečanje udeležencev v trgovini s sadjem in zelenjavo na enem mestu, za osveževanje stikov in sodelovanja, nove dogovor in vzpostavljanje novih kontaktov. Stojnice so prava paša za oči s predstavitvijo proizvodov na zelo atraktiven način. Med slovenskimi razstavljavci so bili ponovno izvozniki jabolk, uvoznik banan, proizvajalec zorilnic in hladilnic ter špediter za sadje iz Kopra. Pred leti smo nekajkrat prestavili naš terminal sadje tudi s stojnico, zadnja leta pa se posvečamo izključno obiskovanju stojnic z vnaprej določenim ciljem in tudi dogovorjenimi sestanki s ključnimi sogovorniki. 
Skupna ocena vseh udeležencev iz Kopra, ki smo obiskali sejem, o povratni informaciji strank iz Izraela (tj. večina kontejnerskega pretovora terminala Sadje), da so z našo skupno storitvijo od prihoda kontejnerja v luko do kamionske dostave ocarinjenega blaga prejemnikom širom EU zadovoljni, vendar nam kljub temu zaradi spremenjenih tržnih razmer pretovor iz Izraela upada že drugo sezono. Izraelci so letos namreč še okrepili izvoz paprike v Rusijo in zmanjšali izvoz na evropsko tržišče, kjer je še močno prisotna španska paprika z nižjo ceno. Tudi konkurenca v logistiki ne miruje, nižje voznine preko nam konkurenčnih luk (Fos za Izrael) in cenejši kamionski prevozi predvsem do Nizozemske močno konkurirajo logistiki preko Luke Koper, ki jo nudimo ob enaki kvaliteti in hitrosti odpreme ocarinjenega blaga tudi preko vikendov. Na trgu namreč dominirajo trgovske verige z zahtevnimi dobavnimi pogoji, potrošnja pa v zadnjih letih stagnira ob ponudbi iz več provenienc, zato so stroški logistike zelo pomembni. 

Ključnega pomena za krepitev pretovora preko terminala Sadje so direktne kontejnerske linije s čim krajšim tranzitnim časom (in brez zamud v prihodu) iz provenienc blaga v Luko Koper. Tak servis, kot ga imamo iz Izraela (2 prihoda tedensko v sezoni s tranzitnim časom 3 dni), si že vrsto let prizadevamo pridobiti tudi iz Egipta, nov potencial je bil v tej sezoni prepoznan v turških, obenem se trudimo pridobiti nov tovor iz Indije (grozdje, mango..) in Kitajske.