V petek, 9. oktobra je, po nekaj letnem premoru, v salonu Garni Hotela Pristan potekala tradicionalna luška tržna konferenca, ki jo organizirala Služba trženja. Srečanja so se, poleg predsednika uprave Gregorja Veselka in prokurista Tomaža Martina Jamnika, udeležili tudi predstavniki vseh PCjev, predstavniki v tujini, nekateri vodje služb in zaposleni v Službi trženja.

Tomaž Martin Jamnik je uvodoma predstavil svoje ideje o prihodnji tržni usmeritvi našega podjetja ter predloge, kako bi lahko postali tržno še bolj zanimivi za stare in nove kupce. Več bi se bilo treba lotevati novih projektov, iskati nove tovore in povezave, bolj agresivno obdelovati nekatere trge, ki jih do sedaj nismo. Med drugim je še opazil, da na splošno premalo poznamo svoje konkurente in se prepogosto zanašamo na tisto, kar nam o njih povejo naše stranke.

V nadaljevanju so vodje PCjev na kratko predstavili povzetke poslovanja preteklega leta in razgrnili načrte za prihodnje tržne aktivnosti ter pričakovanja za leto 2010. Za večino blagovnih skupin so obeti do konca leta boljši kot v prvi polovici letošnjega leta. Tako vodje PCjev kot predstavniki tujih trgov so že zaznali znake okrevanja, kar je dobra napoved za leto 2010.

Predsednik uprave Gregor Veselko je nekajurni dogodek zaključil z mislijo, da se trženje Luke Koper začne pri vsakem posamezniku z dobrim delom in korektnim odnosom.


Letošnji tržni posvet je minil v znamenju pregleda "kriznega" leta ter previdnih a zanesljivih napovedi za izboljšanje v prihajajočem letu.