Prihodnji mesec bo koprsko pristanišče bogatejše še za enega japonskega ladjarja. Tovor bo k nam vozil tudi ladjar Mitsui O.S.K. Lines (MOL) – najprej z zakupljeno kvoto na redni kontejnerski liniji Evergreena, v prihodnje pa morda tudi s svojimi ladjami. Prve kapacitete MOL bodo na voljo že na ladji Ever Unific, ki jo v Kopru pričakujemo 13/14. julija 2013, nato pa vsak teden v okviru obstoječe linije.

Več informacij in booking:
MOL Dunaj, Amalienstrasse 68/TOP3, A 1130, Dunaj, Avstrija 
Kontaktne osebe: Claudia Dittrich, vodja enote Srednja in Vzhodna Evropa (claudia.dittrich@mol-liner.com), 
Judit Bodnar, Prodaja (judit.bodnar@mol-liner.com
Burcu Grubhofer, Prodaja (burcu.grubhofer@mol-liner.com)
T: +43 1 877 6971, F: +43 1 876 4725

Agent v Kopru:
VV-LOG, špedicija in transport, Ankaranska cesta 7B, SI 6000, Koper, Slovenija
Kontaktni osebi: Uroš Ugrin in Dejan Gorela,  mol.agent@vv-log.com

T: 059 020 253, M: 051 648 600, F:059 020 254


Pot redne kontejnerske linije s postanki

Luka Koper si že vrsto let prizadeva, da bi tudi japonski tovor, namenjen v države Srednje in Vzhodne Evrope, v še večji meri kot do zdaj vstopal na staro celino skozi Koper. Japonskim poslovnežem smo tako lani maja predstavili prednosti koprske luke in na odlično obiskanih Dnevih Luke Koper v Tokiu ter Osaki poželi veliko zanimanja. Zaradi odličnega odziva in številnih novih kontaktov smo se septembra odzvali vabilu za predstavitev Luke Koper v Düsseldorfu, kjer je sicer zbranih največ japonskih podjetij, ki poslujejo z Evropo. Pri promociji koprske luke šteje tudi pomembno dejstvo, da so naši stalni partnerji že več let velike multinacionalke iz dežele vzhajajočega sonca – Mitsubishi,Toyota, Honda, Suzuki, Subaru, Nissan in Sony. Velika imena japonske industrije potrjujejo zadovoljstvo s storitvami Luke Koper in so odlična referenca za nove potencialne posle.

Pretovor blaga na relaciji Japonska-Koper-Japonska se namreč vsako leto vztrajno povečuje. V 2012 je Luka Koper pretovorila 164.390 ton različnega blaga in zanimivo je, da ga je bilo veliko več v izvozu na Japonsko (predvsem les in prehrambni izdelki) kot od tam uvoženega k nam (japonski avtomobili, elektronika in tekoči tovori). Velik potencial za povečanje japonskega tovora Luka Koper vidi pri kontejnerjih, kjer se precej ladjarjev še vedno odloča za tradicionalno, a časovno in energetsko bolj potratno plovno pot preko Severa Evrope.