New York City, 30. avgust 2005 –  Strokovna žirija Annual Report Competition (ARC) je podelila letošnje nagrade in priznanja najboljšim letnim poročilom. V kategoriji, v kateri so ocenjevali celovito kakovost letnega poročila, natančneje v podkategoriji Logistična podjetja, je ugledno mednarodno nagrado, kot prvi dobitnik iz Slovenije prejel tudi Studio Kernel za letno poročilo Luke Koper.

Annual Report Competition (ARC) je največje svetovno tekmovanje v kakovosti letnih poročil. Deluje pod okriljem Mercomm Inc, neodvisne mednarodne organizacije, katere poslanstvo je izboljševati standarde odličnosti na področju korporativnega komuniciranja podjetij. Načela, ki so vodilo tega tekmovanja, so popolna odprtost in transparentnost ocenjevanja, neodvisnost od medijskih hiš ali poslovnih in trgovskih združenj, ter poštenost.

To leto je na tekmovanju v 39 kategorijah sodelovalo več kot 1800 del iz vsega sveta. Komisija je ocenjevala podobo naslovnice in notranjih strani, nagovor delničarjem, samo besedilo celotnega letnega poročila, predstavitev finančnih rezultatov in celovitost predstavitve poslovanja, ne glede na njegovo donosnost ali na strošek produkcije letnega poročila. Pri ocenjevanju so bile izpostavljene odličnost, kreativnost, jasnost in učinkovitost.

Prvič doslej je ARC-ova nagrada odšla tudi v Slovenijo, v roke Studia Kernel za produkcijo letnega poročila Luke Koper.

Kernelova, direktorica agencije, je povedala: »Prvo priznanje za letno poročilo, ki je nastalo v Sloveniji, dokazuje, da smo v državi na tem področju naredili velik korak. Komunikacija slovenskih družb s finančnimi javnostim in vlagatelji je vse kakovostnejša in postaja povsem primerljiva z mednarodnimi korporacijami, kar je v času prehajanja na mednarodne standarde poročanja posebej spodbudno. To je lahko v zadovoljstvo tako gospodarstvu, finančnemu trgu kot seveda slovenskim komunikatorjem. Posebno pa smo zadovoljni, da smo se potrdili v kategoriji za celovito kakovost publikacije, za kar gredo zasluge celotni ekipi, tako s strani agencije kot naročnika. «

Marjan Babič, v.d. glavnega direktorja Luke Koper je povedal:
»Dobro korporativno komuniciranje je zelo pomembna prvina celovite poslovne odličnosti podjetja. V družbi Luka Koper že več let sistematično vgrajujemo principe poslovne odličnosti v vse naše poslovanje. Zato vsakoletno poslovno poročilo družbe pripravimo zelo skrbno in ambiciozno. Letošnjega uspeha smo posebno veseli, saj je to še ena potrditev, da družba Luka Koper svoje poslovanje vodi po merilih  najvišjih svetovnih standardov«.