Po šestih letih se v Koper vrača japonski ladjar Mitsui O.S.K. Lines (MOL). Tovor bo k nam vozil najprej z zakupljeno kvoto na redni kontejnerski liniji Evergreena, v prihodnje pa morda tudi s svojimi ladjami.

MOL bo zakupljene kapacitete tržil že na ladji Ever Unific, ki jo v Kopru pričakujemo 13 oz. 14. julija, nato pa vsak teden v okviru obstoječe linije. Že vrsto let si prizadevamo, da bi tudi japonski tovor, namenjen v države Srednje in Vzhodne Evrope, v še večji meri kot do zdaj vstopal na staro celino skozi Koper. Japonskim poslovnežem smo tako lani maja predstavili prednosti koprske luke in na odlično obiskanih dnevih Luke Koper v Tokiu ter Osaki poželi veliko zanimanja. Zaradi odličnega odziva in številnih novih kontaktov smo se septembra odzvali vabilu za predstavitev Luke Koper v Düsseldorfu, kjer je sicer zbranih največ japonskih podjetij, ki poslujejo z Evropo. Pri promociji koprske luke šteje tudi pomembno dejstvo, da so naši stalni partnerji že več let velike multinacionalke iz dežele vzhajajočega sonca – Mitsubishi,Toyota, Honda, Suzuki, Subaru, Nissan in Sony. Velika imena japonske industrije potrjujejo zadovoljstvo z našimi storitvami, kar je odlična referenca za nove potencialne posle.
Pretovor blaga na relaciji Japonska – Koper – Japonska se vsako leto vztrajno povečuje. V 2012 smo pretovorili 164.390 ton različnega blaga in zanimivo je, da ga je bilo veliko več v izvozu na Japonsko (predvsem les in prehrambni izdelki) kot od tam uvoženega k nam (japonski avtomobili, elektronika in tekoči tovori).
Velik potencial za povečanje japonskega tovora vidi Luka Koper pri kontejnerjih, kjer se precej ladjarjev še vedno odloča za tradicionalno, a časovno in energetsko bolj potratno plovno pot preko severa Evrope.