Ko je tanker Katerina M v nedeljo ponoči oddajal svoj tovor na naftnem terminalu v Luki Koper, je ob 2. uri prišlo do manjše nezgode. Iz oddušnika cevi je nekaj nafte bruhnilo na ladijski krov, od tam pa se je izlila na vodno površino. Ker je območje drugega luškega bazena ob pretovoru naftnih derivatov vselej zaščiteno s plavajočimi zavesami, se nastali naftni madež ni mogel razširiti in je ostal ob ladji. Krizni štab, ki so ga sestavljali član uprave Luke Koper – Boris Marzi, pomorski inšpektor kapitan Ivo Marsapin, pomorski agent agencije Capris Vojko Kovač, predstavnik pomorske policije in pa upravljavec ekoloških plovil Nenad Marinkovič, se je sestal takoj po obvestilu varnostno- nadzornega centra Luke Koper. Na licu mesta so ugotovili, da je šlo le za manjšo količino nafte in da ni nevarnosti, da bi se madež razširil na odprto morje. Služba za varovanje obalnega morja Luke Koper je sanacijo izvedla s pomočjo vseh treh plovil službe (Barbara, Kormoran in delovni čoln KP194). Z uporabo biološkega disperzanta, ki veže ogljikovodike ter posebnih »pivnikov«, so naftni madež nevtralizirali in pobrali s površine.
Po proučitvi in ocenitvi dogodka je bilo ugotovljeno, da je nezgoda nastala po krivdi ladijske posadke, kar je kapitan ladje tudi priznal. Izteklo je približno 100 litrov nafte. Stroški čiščenja, ki je trajalo do 19. ure,  so znašali 3.000 evrov, ki jih je ladja pred izplutjem poplačala. Odplula je v ponedeljek zjutraj in tedaj je služba za varovanje morja očistila še zadnje sledove onesnaženja, tako da nezgoda ni pustila nobenih posledic.