Medtem, ko smo v preteklosti kupovali lokomotive iz druge roke, tokrat prvič nabavljamo povsem novo lokomotivo. Gre za diesel – hidravlično lokomotivo tip Vossloh G6. Izdelana je bila v nemški tovarni Vossloh Locomotives v Kielu. Težka je 65 t, moč motorja 671 kW pa ji omogoča hitrost do 100 km/h. Za seboj lahko vleče kompozicijo vagonov skupne teže od 1.500 do 2.000 t. Opremljena je z najsodobnejšim računalniškim sistemom. Posebnost lokomotive je, poleg vse ostale sodobne elektronike, še t.i. stop&start sistem, ki omogoča znižanje emisij in manjšo porabo goriva. Lokomotiva ima tudi patentiran sistem vpetja srednjega kolesa (lokomotiva je namreč triosna) kar omogoča mirno vožnjo tudi ob večjih hitrostih. Uporabljali jo bomo na območju pristanišča ter v skladu z veljavnim varnostnim spričevalom tudi za vleko vagonov med tovorno postajo Koper in luko.

Skupaj z novo bodo imeli v službi za železniški transport v uporabi tri lokomotive. Najstarejšo z oznako LK 01 tip 642 UD 30 smo že rabljeno kupili leta 1999 od podjetja SŽ Vleka in tehnika, 2007. pa je bila v celoti obnovljena. Lokomotiva ima 606 kW moči in zmore hitrost 80 km/h, težka pa je 64 ton. Drugo lokomotivo z oznako MAK G700 pa smo kupili v nemškem Moersu leta 2007. Bila je sicer rabljena, vendar v celoti obnovljena. Ima 515 kW moči, težka je 66 ton, njena hitrost pa omejena na 40 km/h.