V četrtek, 18. oktobra, smo v Krakovu organizirali prvi luški dan na Poljskem. Dogodka se je udeležilo 70 predstavnikov poljskih logističnih podjetij, poleg Luke Koper pa so se predstavil še nekateri slovenski logisti, ki vidijo potencial na tem tržišču. Kljub razmeroma majhnim količinam, ki za poljski trg potujejo preko koprskega pristanišča, se promet v zadnjih letih postopoma povečuje. V lanskem letu smo pretovorili za približno 100.000 ton kontejnerjev, avtomobilov, sipkih in generalnih tovorov ter lesa, v prvih devetih mesecih letos pa že 120.000 ton. Dodaten zagon prometu je v lanskem letu dala redna železniška povezava med Koprom in terminalom Slawkow na jugu Poljske, letos pa je na tej progi začel voziti še drugi par vlakov. Kljub temu, da Poljska premore kar nekaj svojih pristanišč, pa je največja prednost Kopra dobra povezanost s Sredozemskimi pristanišči ter najmanj dvakratni prihranek v času, če tovor prihaja iz omenjenih destinacij.