Po videorazglednici lansko jesen smo letos naredili naslednji korak pri ohranjanju stika s tujimi strankami. V preteklosti smo marca že izvedli Luški dan v Egiptu, zato smo se tokrat odločili najprej narediti webinar prav za te stranke, ki so močni izvozniki hitropokvarljivega blaga.

Dogodek smo organizirali v času, ko se začenjajo pripravljati na sezono grozdja. Čeprav ta traja le dober mesec, so takrat količine velike. V špici sezone tedensko prispe več kot 50 hladilnih kontejnerjev. Naše sporočilo strankam je bilo, da Luka Koper tudi v času pandemije ostaja ves čas polno operativna in da nadaljujemo z investicijami v izboljšanje storitev.

Vsebino smo prilagodili zanimanju egiptovskih izvoznikov grozdja in naših lokalnih špediterjev, s katerimi smo se nazadnje v živo srečali pred pandemijo na lanskem specializiranem sejmu Fruitlogistica v Berlinu. V programu so poleg nas sodelovali tudi predstavniki koprske pristaniške skupnosti, na egipčanski strani pa predsednik združenja egiptovskih špediterjev EIFFA, direktor fitosanitarne inšpekcije CAPQ in predstavnik izvoznika ter obenem podpredsednik združenja AEC (Agricultural Export Council). Predsednik Zveze pomorsko prometnih agencij Gracijan Necmeskal in predsednik Sekcije pristaniških špediterjev GZS Čedomir Bojanić sta dogodek pozdravila in predlagala podobno izvedbo tudi za druge trge. Na webinarju so nas spremljali tudi naši lokalni špediterji, egiptovski izvozniki grozdja in njihovi špediterji ter agenti kontejnerskih linij med Egiptom in Koprom.