Na kontejnerskem terminalu Luke Koper smo v torek, 10. aprila privezali največjo in najdaljšo ladjo doslej. Ladja Maersk Karlskrona  meri v dolžino kar 318 m in je v primerjavi z velikimi kontejnerskimi ladjami, ki vozijo v Koper za približno 16 m daljša. Iz ladje bomo razložili in na ladjo naložili nekaj več kot 6.700 TEU (kontejnerskih enot). Pretovor, ki ga izvajamo s štirimi kontejnerskimi dvigali, bomo zaključili predvidoma v četrtek, 19. aprila. Ladja Karlskrona s kapaciteto 7.908 TEU je bila zgrajena pred šestnajstimi leti in je v lasti enega največjih svetovnih ladjarjev danskega Maersk Line. Ladja je sicer vključena v redni kontejnerski servis »Phoenician express« oziroma linijo med Daljnim Vzhodom in Jadranom, ki sta jo pred tremi leti vzpostavila ladjarja Maersk Line in francoski ladjar CMA CGM. Vsak od ladjarjev ima na liniji vključene po štiri kontejnerske ladje.

V tem mesecu smo v Luki Koper bogatejši še za eno direktno linijo za Daljni Vzhod ladjarja Evergreen Line. Prva ladja Ital Universo je korejski Pusan zapustila 9. aprila, v Kopru pa jo pričakujemo 10. maja.  

Na področju kontejnerskega prometa tudi v prvem kvartalu beležimo dobre rezultate. Kljub neugodnim vremenskim razmeram v mesecu februarju je obseg prometa za skoraj 2 odstotka večji kot v prvem trimesečju lanskega leta.

Ladja Maersk Karlskrona je zavzela več kot polovico celotne kontejnerske obale (foto: Mateja Dominko)

 
Pretovor izvajamo s štirimi največjimi kontejnerskimi dvigali (foto: Rok Štemberger)