Zaradi poglobitve morskega dna na kontejnerskem terminalu na 14 metrov in zaradi povezovanja med kontejnerskimi ladjarji, bo koprsko pristanišče z novim letom neposredno povezano z Daljnim vzhodom kar s tremi kontejnerskimi linijami. V primeru dveh novih servisov (2M in Ocean 3) bo Koper celo prvo pristanišče ob prihodu v Jadransko morje, kar je še posebej dobrodošlo za tiste poslovne partnerje, ki jim je tranzitni čas ključen izziv: 

  • Maersk Line in MSC sta združila moči v povezavi imenovani 2M, ki bo zagotavljala redni tedenski servis, katerega prednost je kratek tranzitni čas med korejskim Busanom in Koprom (le 27 dni oziroma 21 dni od kitajskega Chiwana) ter le 5 dnevna plovba med egipčanskim Port Saidom in Koprom, kar odpira nove priložnosti za pretovor hitro pokvarljivega blaga. 
  • Drugi tedenski servis bo zagotavljala povezava Ocean 3, ki združuje CMA CGM, UASC in CSCL in predstavlja najhitrejšo povezavo med Busanom in Koprom, le 26 dni. 
  • Evergreen nadaljuje z obstoječim tedenskim servisom, ki je zanimiv predvsem zaradi direktne povezave z Japonsko (pristanišči Tokio in Osaka), na njem pa imajo rezervirane slote tudi MOL, Hanjin, Yang Ming in CSCL. 

V primeru 2M in Ocean 3, prve ladje v okviru novih servisov bodo iz Daljnega vzhoda odplule sredi januarja, je povezava med Južno Korejo in Evropo daleč najkrajša ravno preko Kopra, je prepričan predsednik uprave Dragomir Matić: »Poleg tega so nove alianse velika priložnost tudi za manjše ladjarje, ki jih brez direktnih servisov v Kopru ne bi bilo oziroma si ne bi mogli privoščiti lastnih direktnih servisov zaradi manjših količin tovora. Za Luko Koper so pomembni vsi ladjarji, zato hkrati krepimo tudi ladijske povezave znotraj Sredozemlja«. 

Z novimi direktnimi servisi z Daljnim vzhodom bodo v Koper plule ladje tudi do 10.000 TEU. V prihodnosti pričakujemo še večje, zato je potrebno temu prilagoditi tudi pristaniško infrastrukturo in pretovorno opremo. Država, ki skrbi za plovne kanale izven pristanišča v tem trenutku izvaja poglobitev vhoda v prvi bazen na 15 metrov. V začetku prihodnjega leta bo ob obali kontejnerskega terminala temu sledila tudi Luka Koper. V teku je tudi že priprava dokumentacije za podaljšanje prvega pomola še za 100 metrov. Večina načrtovanih investicij do leta 2020 v višini več kot 200 milijonov evrov bo tako namenjenih predvsem kontejnerskemu terminalu, s katerimi bomo letno zmogljivost terminala povečali s sedanjih 850 tisoč na 1,15 milijona TEU.