Zelena logistika v praksi

14.10.2011

Zmanjšanje vplivov na okolje ima danes v svoji strategiji zapisano praktično vsako podjetje, pri tem Luka Koper ni nobena izjema. Prednosti take usmerjenosti se občasno pokažejo tudi pri konkretnih poslih. Koprska podružnica DHL je te dni praznovala svojo prvo obletnico zelo uspešnega delovanja zbirne vstopne točke (Multinational Gateway)  DHL-ove globalne mreže za zbirni kontejnerski promet. Skozi koprsko pristanišče organizirajo prevoze in distribucijo za Avstrijo, Madžarsko, Slovaško in Balkan, vse te trge pa povezujejo z Daljnim vzhodom. DHL-ova zbirna vstopna točka v Kopru je ena od šestih na svetu, k odločitvi za slovensko pristanišče pa je poleg poslovnih razlogov pripomogla tudi krajša pomorska pot, ki vodi do omenjenih trgov. Kot je povedal Jens Andersen, regijski vodja za zbirni promet v Evropi, se je koprsko pristanišče zaradi svoje geografske lege, poleg krajše razdalje in tranzitnega časa, izkazalo kot okoljsko najbolj učinkovita izbira, saj pomeni 30% prihranek izpustov CO2 v primerjavi s prevozom do severnoevropskih pristanišč.