V juniju je na pobudo Luke Koper, železniških operaterjev Baltic Rail in Loconi ter kontejnerskega terminala BCT v Gdyiniji zaživela nova logistična rešitev ‘Baltic-Adriatic Land Bridge’. V osnovi gre za železniški servis med pristaniščema Koper in Gdynia, ki v kombinaciji z obstoječimi ladijskimi linijami omogoča relativno kratek skupni tranzitni čas za prevoz kontejnerjev od Baltika do Sredozemlja ter obratno. Železniška operaterja ponujata redno povezavo (3-5 krat tedensko) in enotno rezervacijo prevoza na relaciji Gdynia-Koper-Gdynia. Železniški tranzitni čas znaša 3 dni in vključuje pretovor ob vmesnem postanku na intermodalenm terminalu v Wroclawu. Skupni tranzitni čas med npr. pristaniščema Oslo in Haifa je tako 14 dni, medtem ko s trenutnimi, zgolj pomorskimi servisi, ki so na voljo, znaša približno 30 dni. Pobudniki iniciative želimo naročnikom prevoza s to rešitivjo ponuditi hitrejšo in zanesljivo alternativo ustaljenim pomorskim prevozom med Skandinavijo in južnim Sredozmeljem, predvsem v časih, ko se trg pomorskih prevozov sooča z mnogimi izzivi.