Predsednik vlade je pohvalil poslovne rezultate družbe in dejal, da so strateški načrti za prihodnje spodbuda vladi, da je potrebno s projektom drugega tira nadaljevati: »Naša vlada mora začeti graditi drugi tir, pri tem pa računam na pomoč in podporo vseh vpletenih«, je dejal premier in napovedal, da bo v kratkem imenovan direktor projektnega podjetja 2TDK, ki bo dejansko investitor drugega tira. Gradbeno dovoljenje za gradnjo je prav danes postalo pravnomočno, problem pa ostaja zaprtje finančne konstrukcije. K temu bo pripomogla revizija projekta izgradnje drugega tira, vendar se je zapletlo po tem, ko se je na izborni postopek za izvajalca revizije eden od ponudnikov pritožil.

Predsednik uprave Luke Koper Dragomir Matić je premierju zagotovil podporo in sodelovanje družbe pri iskanju rešitve za izgradnjo dodatnega tira in pojasnil, da družba potrebuje konkretno časovnico, če želi prilagoditi svoje razvojne načrte. »Luka Koper je od leta 2007 povečala svoj pretovor na kontejnerskem terminalu za 158 odstotkov, med tem ko se je ta v istem časovnem obdobju v 15 največjih evropskih lukah povečal v povprečju le za 12 odstotkov. Kontejnerski terminal ima največji potencial in vanj bomo v prihodnjih letih investirali več kot 230 milijonov evrov. Vendar ta blagovna skupina je tudi najbolj občutljiva na učinkovitost železniške povezave pristanišča z zaledjem, zato potrebujemo konkreten odgovor, koliko vlakov dnevno še prenese obstoječi tir in kdaj bo zgrajen drugi«, je poudaril Matić in dodal, da za razvojnimi načrti pristanišča stojijo vsi zaposleni, ki so zaslužni za rekordne rezultate poslovanja.

Sogovorniki so se razšli z zavezo, da se bodo v kratkem spet srečali in intenzivno sodelovali na projektu, ki je po mnenju vlade strateški in prednostni.