Da bo potniški terminal pravočasno nared za sprejem največjih križark, se na obali terminala dela s polno paro. Projektant (Primorje, izvajalca sta še Adria Ing in Opi Inter) se je zaradi specifične sestave tal in bližine bivalnih objektov in obale, ki je stara več kot 50 let, odločil za izvedbo izkopa, v minimalnem obsegu pa se izvaja tudi miniranje.


Dela poglabljanja dna (-10 m) in urejanja obale (nove bitve, odbojniki, utrjevanje obale…) potniškega terminala morajo biti končana v dveh mesecih.


Kot stranski "produkt" poglabljanja in urejanja obale edinega terminala izven luške ograje, je za nas največji operativni problem usklajevanje privezov ladij na drugem privezu in premeščanje vlačilcev Adria Tow.

Ti imajo sicer svoje stalno privezno mesto tik ob obali potniškega terminala, ki je trenutno v celoti zagrajena, zato se morajo glede na razpoložljivost operativne obale oranžnobeli orjaki premikati na različna začasna privezna mesta.