Francoski ladjar CMA-CGM ter danski Maersk sta nas obvestila, da bosta sredi junija 2009 uvedla nov kontejnerski servis med daljnim vzhodom in jadranskimi pristanišči. Združeni servis predvideva 8 post-panamax ladij, vsaka s kapaciteto 6.500 zabojnikov (TEU), ki bodo azijska pristanišča preko Sueza povezovala s Koprom in Trstom. Nova linija je prelomna za koprsko pristanišče, saj bodo tako velike ladje prvič začele pristajati tudi pri nas. S tega vidika je bila odločitev o investiciji v podaljšanje prvega pomola strateškega pomena, saj lahko na podlagi trenda v svetu v prihodnosti pričakujemo vse več tovrstnih ladij.
Kontejnerski terminal oziroma prvi pomol smo tako že podaljšali za 146 metrov, trenutno pa je v teku urejanje zalednih površin oziroma skladiščnih prostorov ter nabava nove opreme. Ključnega pomena so nova zmogljivejša dvigala tipa post-panamax. Dve pričakujemo juliju, dve pa oktobra. Z obstoječimi dvigali tipa panamax lahko razkladamo le ladje s kapaciteto do 4.500 TEU, zato bomo manipulacije kontejnerjev v vmesnem obdobju tehnično in operativno prilagajali v dogovoru z ladjarji.