Ladjarja Sermar Line in Shipping Corporation of India (SCI) sta ustanovila feeder kontejnersko linijo, ki bo povezala severni Jadran in Indijo.

Redna kontejnerska linija bo povezovala Koper, Ravenno in Benetke (člani Združenja severno jadranskih pristanišč NAPA) z indijskima lukama Nava Sheva in Mundra. Severni Jadran s to linijo postaja pomembna vstopna točka za indijsko blago namenjeno na trge srednje in vzhodne Evrope, v obratni smeri pa priložnost za evropski tovor, ki bo v nekaj dneh dosegel hitro rastoči indijski trg.

Ladje bodo vozile na relaciji Benetke – Koper – Ravenna – Port Said Zahod – Salalah (Oman) – Colombo (Šri Lanka) – Nava Sheva (Indija) – Mundra (Indija). Indijski tovor bodo do egipčanskega pristanišča Port Said vozile ladje SCI, od tam proti Jadranu pa bo tovor prepeljal ladjar Sermar Line. Tovor bo od nas do Indije potoval 21-23 dni oz. 13 dni do Omana, v uvozni smeri pa 16-18 dni iz Indije oz. 14 dni iz Omana.

Za ladijsko linijo bosta na italijanski strani skrbeli agenciji Sermar Line in Gruppo Fremura, v Kopru pa agencija Transagent, ki je agent ladjarja SCI.

Eden od ciljev združenje NAPA je povečanje kontejnerskega prometa s tržišči Bližnjega in Daljnega Vzhoda. Da bi pridobila dodaten tovor pa bodo morala pristanišča dodatno investirati v infrastrukturo in uvesti dodatne redne kontejnerske linije (npr. Maerskova linija med Daljnim Vzhodom in severnim Jadranom). Prednosti in načrte severnojadranskih pristanišč bo indijskim logistom na konferenci India Port expansion and capacity upgrading 3. novembra v indijskem Chennaju predstavil tudi aktualni predsednik NAPA, predsednik beneške pristaniške uprave Paolo Costa.