Do konca tega tedna bomo na Terminalu za avtomobile in Ro-Ro privezali 10 ladij, s katerih bomo skupno naložili in razložili kar 19.000 avtomobilov. Ravno na tem terminalu smo v prvem polletju letošnjega leta zabeležili največjo rast, saj smo v primerjavi z enakim obdobjem lani pretovorili 22 odstotkov več avtomobilov oz. 355.513 kosov.

V lanskem letu se je koprsko pristanišče uvrstilo na tretje mesto med avtomobilskimi lukami v Sredozemlju, za Barcelono in Valencio. Obe pristanišči sta tudi v letošnjem letu zabeležili rast; Barcelona za 6 odstotkov, Valencia za 19 odstotkov.

V Strateškem načrtu 2016-2020 smo avtomobile, poleg kontejnerjev, opredelili kot strateški tovor  in si kot tržni cilj zadali osvojitev položaja prve avtomobilske luke v Sredozemlju s pretovorom 850.000 avtomobilov do leta 2020. V ta na namen načrtujemo izgradnjo dodatnih zmogljivosti za pretovor avtomobilov – novo privezno mesto za Ro-Ro ladje, železniške tire v zaledju drugega pomola in dodatne skladiščne površine. Ravno v teh dneh se zaradi velike količine avtomobilov soočamo s prostorskimi težavami, ki predstavlja eno od ovir pri pridobivanju novih poslov. Zanimanje za pretovor avtomobilov preko koprskega pristanišča, še posebej od vzpostavitve redne ladijske linije z Daljnim vzhodom oktobra lani, sicer vztrajno raste. Avtomobile smo v tem tednu skladiščili tudi na površinah, ki so namenjene drugim terminalom, kar dokazuje veliko prilagodljivost operativnega dela glede na trenutne potrebe. 

Največ avtomobilov, približno 70 odstotkov, potuje preko Luke Koper v izvozu. Gre predvsem za avtomobile, ki so proizvedeni v Nemčiji,  na Češkem in Slovaškem in so namenjeni v države vzhodnega Sredozemlja, predvsem Turčijo ter severno Afriko. V Luki Koper pretovarjamo 25 različnih znamk avtomobilov, poleg tega pa tudi razne delovne stroje, tovornjake in avtobuse.