V Miamiju tudi letos veliko zanimanja za Koper

06.03.2018

5. marca je svoja vrata v Miamiju odprl sejem Seatrade Cruise Global 2018, največji dogodek v branži potniškega ladijskega turizma, kjer se predstavi več kot tisoč razstavljavcev iz celega sveta. Slovenija se predstavlja kot zanimiva evropska destinacija s še velikim potencialom. Člani slovenske delegacije glede na zaznano zanimanje napovedujejo izjemno uspešni sezoni 2019 in 2020.

Sejma Seatrade Cruise Global se udeležujejo praktično vsi, ki v navtičnem turizmu in z njim povezanimi dejavnostmi kaj pomenijo. Ladjarji, ladjedelnice, pristanišča, organizatorji potovanj in izletov ter predstavniki lokalnih in državnih turističnih združenj. V slovenski delegaciji so poleg Luke Koper tudi predstavniki Mestne občine Koper, Slovenske turistične organizacije, turističnih agencij, avtobusnega prevoznika in ladijske agencije. 

Koper velja za uveljavljeno destinacijo ladijskega potniškega turizma, kljub temu pa ima še veliko neizkoriščenih potencialov. Na slovenski stojnici so se mudili praktično vsi pomembnejši ladjarji - med njimi Royal Caribbean, Norwegian Cruise Line, Oceania, Seabourn, Princess Cruises, Costa Crociere, MSC Cruises, Thompson Cruises in drugi akterji, ki so v Kopru že bili in s katerimi še bolje sodelovati. Ladjarji Sloveniji in Kopru priznavajo kar nekaj prednosti pred drugimi pristanišči severnega Jadrana, predvsem so to dobra kulinarična in dogodkovna ponudba, urejenost krajev in bližina mestnega jedra.

Tudi sicer je letos stanje na področju ladijskega potniškega turizma izredno pozitivno. Ladjarji beležijo rekordne rezultate, število potnikov se izjemno povečuje, trend rasti števila potnikov tako na svetovnem kot evropskem trgu pa naj se ne bi ustavil niti v naslednjih letih. Lani je s potniškimi ladjami po svetu potovalo 24 milijonov potnikov, po evropskih destinacijah pa 7 milijonov. Napovedi za prihodnja leta so po besedah slovenske delegacije še bolj obetavne, zanimanje za Sredozemlje je vse večje.