Z 219 metri dolžine in največjo kapaciteto 9.200 vozil je bila letos splovljena ro-ro ladja BYD Shenzhen tudi uradno največja na svetu. Je hkrati največja med ladjami za pretovor vozil nove generacije alternativnih goriv in je hkrati med prvimi, ki za pogon uporablja utekočinjeni zemeljski plin (LNG) v kombinaciji z baterijskim hibridnim sistemom. Ta tehnologija omogoča do 25 odstotkov manj emisij CO2, do 85 odstotkov manj emisij NOx in skoraj popolno odpravo emisij žveplovih oksidov (SOx) in trdih delcev. Dodatna prednost je tišje delovanje motorjev, kar zmanjšuje hrup v pristaniščih in vpliv na morsko okolje.
Njena posebnost so tudi LNG rezervoarji, ki so izdelani iz posebnih materialov, odpornih na izjemno nizke temperature (LNG je ohlajen na približno -162 °C) in skrbno integrirani v ladijsko infrastrukturo, kar omogoča varno in učinkovito uporabo goriva na dolgih plovbah.