Včeraj je svoja vrata odprl največji sejem s področja logistike in spremljajočih dejavnosti Transport & Logistic, ki se vsaki dve leti odvija v Münchnu. Na prireditvi, ki ima že 30-letno tradicijo, se bo letos predstavilo več kot 2.000 razstavljavcev iz 60 držav. Sejem v štirih dneh obišče približno 50.000 obiskovalcev.

Prvič se bo (pod okriljem agencije Spirit in Združenja za promet na GZS) na skupni stojnici predstavilo 15 slovenskih logističnih podjetij, med katerimi tudi Luka Koper, ki je danes, v okviru praznovanja 60-letnice pripravila Dan Luke Koper namenjen poslovnim partnerjem. »Koprsko pristanišče oziroma podjetje Luka Koper je kljub diamantnemu jubileju med mlajšimi v svoji branži. Vendar dokazali smo, da z vztrajnostjo in jasno vizijo razvoja lahko tekmujemo z bolj uveljavljenimi konkurenti in jih na posameznih segmentih tudi prehitevamo«, je na današnjem dogodku povedal predsednik uprave Dragomir Matić.

Na sejmu smo predstavili nove investicije v pristaniške kapacitete in ključne dosežke. Odločitev, da svoj razvoj osredotočimo predvsem na področje kontejnerjev in vozil, hkrati pa ohranjamo svojo večnamenskost, se je pokazala kot prava, saj smo že sedem let vodilni v regiji na področju pretovora kontejnerjev – lani skoraj 845.000 kontejnerskih enot – ter med prvimi v Sredozemlju na področju pretovora vozil – v lanskem letu smo se s 749.000 vozili usidrali na drugo mesto med sredozemskimi pristanišči. Leto 2016 smo zaključi tudi z rekordnim pretovorom, ki je znašal 22 milijonov ton. Dosedanji trend kaže, da bodo številke konec leta še višje.

Pomembno vlogo bodo pri tem odigrale izvedene in planirane investicije. Največ v kontejnerski terminal, kjer velja izpostaviti predvsem nova super post panamax dvigala s kapaciteto 24 kontejnerjev v širino ter prehod na RMG tehnologijo, s kateri lahko nalagamo hkrati pet vlakovnih kompozicij. Ključna investicija za prihodnost kontejnerskega terminala pa bo podaljšanje operativne obale. Kot je da današnjem dogodku poudaril Matić, nadaljnji razvoj pristanišča ni mogoč brez podpore celotne pristaniške skupnosti, državnih organov in nasploh slovenske logistične srenje, saj je pristanišče le en člen v logistični verigi. »Zato me posebej veseli, da se lahko na letošnjem sejmu predstavljamo skupaj z ostalimi slovenskimi logisti in dokažemo, da je Slovenija, kljub svoji majhnosti, eno od ključnih evropskih logističnih križišč.«