Zaradi reorganizacije kontejnerskega servisa ladjarja Evergreen, ki tedensko povezuje Koper z Daljnim vzhodom, bo od aprila 2015 Koper postal prvo namembno pristanišče ob prihodu v Jadransko morje. Poleg obstoječih linij 2M in Ocean3 se bo torej tudi tretja linija najprej ustavila v Kopru in nato nadaljevala plovbo proti ostalim pristaniščem severnega Jadrana. To je še posebej dobrodošlo za tiste poslovne partnerje, ki jim tranzitni čas v uvozni smeri predstavlja pomemben dejavnik. Z aprilom se bo tudi nekoliko spremenilo delovanje samega servisa, ki bo poleg tajvanskega Evergreena in Yang Minga vključevalo še kitajski COSCON, japonski »K« line ter korejski Hanjin pod skupnim imenom CKYHE Alliance. Kot slot partnerja sta vključen tudi japonski ladjar MOL in kitajski CSCL. V servis imenovan ADR bodo vključene ladje s kapaciteto 8.500 TEU, rotacija pa bo sledeča: Qingdao-Shanghai-Ningbo-Taipei-Shekou-Yantian-Tanjung Pelepas-Ashdod-Alexandra-Piraeus-Koper-Trieste-Piraeus-Jeddah-Colombo-Tanjung Pelepas-Shekou-Kaohsiung-Qingdao.

Sicer pa se prihod novih linij že odraža v povečanem pretovoru. Izgradnja dodatnih skladiščnih površin, predvsem pa poglobitev morskega dna, ki je bila dokončana septembra, sta končno omogočila sprejem večjih in bolj naloženih ladij. Potem, ko smo leto 2014 zaključili s pretovorom 674.033 TEU, smo sredi februarja ob obalo prvič privezali ladje novih ladjarskih navez, to pa je pripomoglo k novemu mesečnemu rekordu terminala. Ta je v mesecu februarju 2015 naložil in razložil 63.077 kontejnerskih enot (TEU) in s tem za dva tisoč TEU popravil rekord iz julija 2014.