Sejem se odvija vsako drugo leto in je kot najpomembnejši dogodek v logistični branži priložnost za predstavitev zadnjih dosežkov pristaniške družbe oziroma novih investicij v pristaniške kapacitete. S poglobitvijo morskega dna na kontejnerskem terminalu so se namreč odprle nove možnosti in priložnosti za obstoječe in potencialne stranke na trgih srednje in vzhodne Evrope, tudi Nemčije, ki je gostiteljica sejma. Predvsem nemška dežela Bavarska predstavlja velik potencial za koprsko pristanišče, ki je po kopenski strani bliže Münchnu kot severne luke.

S tremi direktnimi kontejnerskimi servisi z Daljnim vzhodom, s konkurenčnimi vozninami v primerjavi s severnoevropskimi lukami in z gosto mrežo železniških povezav z zalednimi trgi je namreč tudi Koper postal veliko bolj zanimiv partner, ki se lahko pohvali z največjim kontejnerskim in največjim avtomobilskim terminalom v severnem Jadranu. Na področju vozil ima Luka Koper celo tretji največji terminal v Sredozemlju. Kljub temu je sejem v Münchnu priložnost tudi za promocijo ostalih blagovnih skupin, ki jih pretovarjamo v večnamenskem pristanišču v Kopru, predvsem generalnih, projektnih in sipkih tovorov. “Luka Koper je tranzitno pristanišče, ki s svojim servisom večinoma oskrbuje gospodarstva Avstrije, Madžarske, Slovaške, vse bolj tudi Češke, Poljske in držav zahodnega Balkana. Za to potrebuje zmogljive in zanesljive kopenske povezave, predvsem železniške, v kolikor želi povečevati pretovor in izkoristiti potencial načrtovanih investicij v pristaniško infrastrukturo”, je ob robu sejma poudaril predsednik uprave Luke Koper Dragomir Matić.

Na sejmu v Münchnu smo predstavili tudi novo spletno stran družbe, ki bo še bolj približala našo dejavnost poslovnim partnerjem. Spletna stran bo dodatno obogatila komunikacijske povezave s strankami, ki imajo na voljo tudi posebno aplikacijo, s katero lahko spremljajo svoj tovor, ko potuje skozi Luko Koper.