Na kamionskem terminalu so pred kratkim uvedli nov prometni režim – pridobili so dodaten izhod in nov vhod na terminal, kar naj bi preprečilo prometne zastoje pred samim terminalom in mestnih vpadnicah ter tako sprostilo promet kamionov v pristanišče.

Na kamionskem terminalu so dočakali nekaj sprememb. Velika gneča, pogosto tudi z zastoji, je marsikomu povzročala preglavice, zato so že dolgo iskali rešitev, kako rešiti ta prometni zamašek. Črtomir Gruden, delovodja na kamionskem terminalu, se spominja: »Bilo je na nek praznični dan pomladi, ko smo ob zadnjem večjem zastoju samo v enem dnevu imeli 899 kamionov za luko oz. po 90 kamionov na uro. Poleg tega se promet na terminalu veča iz leta v leto. Poglobila se je obala, prihajajo večje ladje, več je kontejnerjev, več je zato tudi kamionskega prometa. Iskali smo rešitev še preden bo rešen nov vhod v pristanišče. Za najbolj učinkovito rešitev se je izkazala ta, da zgradimo nov vhod na kamionski terminal, obstoječa vhod in izhod pa spremenimo v dva izhoda. To je bilo nujno narediti zaradi zastojev ob večjem prometu kamionov, ki po mestnih cestah nadaljujejo pot v luko. S to rešitvijo smo dosegli, da gre lahko v luko vsaj 80% več vozil kot prej. S tem smo razbremenili tudi vozišče pred samim terminalom. Vendar vse to ne bo dovolj, če Luka ne bo poskrbela za dodatni vhod v pristanišče.
Najprej smo imeli dovoljenje, da bodo lahko kamioni na izhodu s kamionskega terminala vozila proti pristanišču v obe smeri. Med samo izgradnjo novega izhoda pa je občina odločila, da v desno smer proti centru mesta ne bo dovolila tovornega prometa. To moramo zdaj upoštevati, čeprav bi bilo vseeno dosti boljše, če bi lahko kamioni zapuščali naš terminal v obe smeri, saj se je že zgodilo, da je nastal na levi smeri proti krožišču zastoj.,« je povedal Črtomir.

To pa ni edina novost na kamionskem terminalu v letošnji jeseni. Septembra so na terminalu postavili tudi nov bivalni kontejner, v katerem so uvedli še eno blagajno. Prej so namreč imeli samo eno, tako da se bo tudi zaradi tega promet hitreje odvijal. Za potrebe novega vhoda in dveh blagajn so morali prirediti tudi računalniški program na terminalu. Ko bo namreč delal samo en blagajnik, bo moral nadzorovati vhod in izhod. Kako se bomo znašli, ko bo zopet prava gneča, pa bomo še videli, je malce zaskrbljen Črtomir.


Nov vhod na kamionski terminal je sicer »pobral« kakšnih 15 parkirnih mest na terminalu,
vendar je bistveno sprostil promet kamionov ob terminalu in v pristanišče.


Odslej sta tu dva nova izhoda.