Odločitvi o udeležbi na tem dogodku je botrovalo predvsem dejstvo, da z Marokom že poslujemo, obstaja pa še veliko priložnosti za nove količine blaga za in iz Evrope, ki bi se lahko usmerile na transportno pot preko severnega Jadrana. Maroko je največja izvoznica fosfatov v svetu, izvaža citruse, paradižnik, na njenem območju poteka proizvodnja avtomobilov Renault Dacia, uvaža les, vozila in številne druge proizvode. 

MED PORTS je najpomembnejši specializirani logistični dogodek v tej državi. Na konferenci se je zbralo več kot 250 udeležencev s področja pristaniške dejavnosti in ladjarstva, izvoznikov, uvoznikov, špediterjev, logistov, železniških operaterjev ter proizvajalcev opreme iz sredozemskega območja. Med govorniki na konferenci je bilo veliko predstavnikov pristanišč, ki njihove luke predstavili bodisi kot vstopno izstopne točke za Evropo, bodisi kot zbirna hub pristanišča. Severnojadransko transportno pot in pristanišča združenja NAPA je v luči nove evropske prometne politike udeležencem konference predstavil predsednik pristaniške uprave Reka Vlado Mezek. Sicer pa so bili med govorniki tudi štvilni ladjarji ter predstavnik zveze maroških špediterjev. 

V okviru konference je organizator poskrbel tudi za ogled pristanišča Casablanka, ki je tako po velikosti, kakor tudi po ponudbi podobno našemu pristanišču. Služi predvsem prekomorskemu prometu Maroka, medtem ko je drugo maroško pristanišče Tanger Med, ki deluje predvsem kot zbirno hub pristanišče.