V Luki Koper smo včeraj obeležili jubilejno, 60. obletnico družbe skupaj s poslovnimi partnerji. Več kot 600 jih je prišlo iz Slovenije in številnih držav srednje Evrope ter Egipta, Južne Koreje, Japonske in od drugod. Z nekaterimi podjetji Luka Koper sodeluje že desetletja. Koprsko pristanišče je verjetno edinstveno v tem, da smo terminale praktično gradili zaradi potreb strank.

Priložnost smo izkoristili tudi za javno zahvalo državnim organom, ki so dnevno vpeti v pristaniško delo in s svojo predanostjo dvigujejo nivo pristaniških storitev v Kopru: carina, uprava za pomorstvo, fitosanitarna in veterinarska inšpekcija ter pomorska policija.  »Zavedamo se, da pristanišče niso samo pomoli in dvigala. Pri tem smo si vsa pristanišča več ali manj podobna. Dober servis temelji tudi na partnerskem odnosu in posluhu pristaniške skupnosti, predvsem državnih organov, ki so dnevno vpeti v naše delo«, je v svojem nagovoru poudaril predsednik uprave Luke Koper Dragomir Matić.

Spomnil je še, da so za kakovostno storitev enako pomembni tudi motivirani zaposleni z visoko mero pripadnosti, ter seveda investicije v pristaniško infrastrukturo in opremo, v kar bo družba do leta 2020 vložila 300 milijonov evrov. Za poslovne partnerje je zelo pomembno, da Luka Koper te načrte tudi uresniči, saj so od tega odvisni tudi njihovi poslovni načrti, je v svojem govoru poudaril Čedomir Bojanič s sekcije za promet pri Gospodarski zbornici Slovenije in spomnil, da je Koper danes največji kontejnerski terminal v severnem Jadranu in  drugo največje pristanišče za avtomobile v Sredozemlju.